5 exercitii de slabit pentru picioare si abdomen. Cel mai rapid mod de a slabi

Slabire la picioare

Produse sanatoase si nesanatoase

Cel mai rapid mod de a slabi si slabire la picioare in acelasi timp Publicat: 30 Dec. Iar de obicei, cel mai repede se depune in zona picioarelor, dar si a abdomenului, capatand un aspect inestetic pentru multi oameni. De aceea, daca vrei sa sa dai jos cateva kilograme si sa-si tonifici musculatura, avem cateva idei pentru tine.

Dieta pentru picioare subțiri în două săptămâni - balatononvagyok.

Genuflexiune cu greutate in maini Pentru acest exercitiu vei avea nevoie de o greutate, pe care o iei si slabire la picioare tii in fata pieptului cu ambele maini. Dupa aceea, departeaza picioarele si indreapta varfurile picioarelor spre exterior.

5 exercitii de slabit pentru picioare si abdomen

Ramai in aceasta pozitie si executa 1 sau 2 seturi de genuflexiuni a cate 15 repetari fiecare. Fandare cu greutati in maini Si la acest exercitiu vei avea nevoie de greutati.

slabire prin alergare pranz keto

Stand in picioare, tine in fiecare mana o greutate si fa un pas inainte insa nu foarte mare pentru a nu te suprasolicita. Dupa aceea, coboara piciorul din spate pana ajungi cu genunchiul aproape de sol.

Este important ca coapsa si gamba sa formeze un unghi de 90 de grade.

băuturi de slăbit pentru sănătate peste 50 de sex feminin cum să piardă în greutate

Mare grija pentru ca traiectoria genunchiului piciorului din fata nu trebuie sa depaseasca degetele acestuia.

Apoi revino la pozitia initiala si repeta exercitiul cu celalalt picior. Genuflexiune slabire la picioare un picior Renunta la greutati, fiindca nu vei mai avea nevoie de ele. Stai in picioare cu bratele intinse la nivelul umerilor si ridica un picior.

  • Ar trebui să slăbesc pentru el
  • Ventura de slabire profesionala
  • Dieta cu ananas de slabit
  • Cura de slabire pentru picioare si coapse - meniu pentru o saptamana

Stand in aceasta pozitie fa o genuflexiune iar apoi revino la pozitia initiala. Este necesar sa faci o serie a cate 15 repetari. Ridicari pe varfuri stand pe stepper Vei avea nevoie de un stepper sau poti improviza ceva.

Ce sport să faci ca să slăbeşti la fund şi la picioare

Incepe prin a sta pe varfuri pe marginea stepperului, dupa care coboara calcaiele pana la nivelul degetelor. Este necesar sa repeti aceasta miscare de 10 ori.

cat poti slabi de la stres slabire usb

Ridicarea piciorului in lateral Renunta la stepper si stai in genunchi, cu mainile sprijinite pe podea. Acum, din aceasta pozitie, ridica piciorul in lateral si repeta de 15 ori pentru fiecare picior in parte.

  • 1 luna de rutina pentru a slabi
  • Țintă rezervor de slăbire pentru slăbire
  • Poate zumba ma ajuta sa slabesc
  • Dieta pentru picioare subțiri în două săptămâni - sabbiarelli.ro

Inafara de acestea, in clipul video de mai jos ai si alte exemple de exercitii, care sunt la fel de eficiente pentru topirea grasimii de pe picioare si tonifierea muschilor. Rotatii ale trunchiului O sa ai nevoie de o minge medicinala sau o gantera. Stai in pozitia sezut cu genunchii indoiti si cu mingea sau gantera in ambele maini, si roteste usor trunchiul dintr-o parte in alta.

Dietă: Cum să slăbeşti la fund şi la picioare | Dietă şi slăbire, Sănătate | sabbiarelli.ro

Cel mai bine ar fi sa faci cate 3 seturi a cate 12 repetari. Abdomenele crunches Renunta la mingea medicinala sau la gantera si stai intins pe podea, cu genunchii flexati si cu talpile lipite pe podea. Mainile le poti pune la ceafa sau in cruce peste piept.

slabeste in 90 zile aplicatie slabire marshall

Tine muschii abdominali incordati si ridica-te si impinge in fata. Ai grija ca omoplatii sa nu mai atinga podeaua. Mentine contractia cateva secunde iar apoi lasa-te inapoi pe podea cu o miscare controlata, insa tot cu muschii abdominali incordati.

Fă asta timp de 12 minute pe zi și vei avea picioare tonifiate în cel mai scurt timp

Ridicare din Plansa Acest exercitiu nu lucreaza bine doar abdomenul, ci si bratele. In plus, este ideal daca vrei sa avansezi spre flotari. Este irecomandat pentru ca iti creste stabilitatea mijlocului abdomen si spate inferior si iti tonifiaza in acelasi timp bratele.

ultrasunete de slăbire ce mă va face să pierd burta gras

Incearca sa faci 3 serii a cate ridicari pe fiecare parte, de trei ori pe saptamana. Abdomene la 90 de grade Incepe prin a stat intins pe spate cu mainile la tample sau in cruce peste piept.

PICIOARE SUBTIRI IN 10 ZILE - Exercitii Pentru Picioare Subtiri - Acasa

Apoi ridica picioarele la un unghi de 90 de grade si indoaie genunchii la un alt unghi de 90 de grade. Incearca sa ridicii omoplatii usor apoi revino in pozitie, mentinand muschii abdominali incordati. Nu trebuie sa te ridici folosind partea superioara a corpului si sub nicio forma nu trebuie sa-ti fortezi gatul atunci cand faci acest tip de abdomene.

  1. Ati constatat ca fusta sau blugii preferati nu va mai sunt buni?
  2. Cum să slăbești la picioare și la fund, Genoflexiuni
  3. Vreau sa slabesc la picioare intr- o saptamana. Slabeste la picioare

Ridicari din picioare Pentru ultimul exercitiu stai intins pe spate, cu picioarele drepte si mainile intinse pe langa corp. Apoi ridica picioarele la un unghi de 90 de grade iar din aceasta pozitie ridica picioarele spre tavan ca si cum ai face lumanarea.

Revino la pozitia initiala si efectueaza cat mai multe repetari.

cura de slabit cu mancare slabeste 1 kg pe zi cu fructe

Foloseste-te de muschii abdominali pentru a ridica picioarele. Inafara de acestea, in clipul video de mai jos ai si alte exemple de exercitii, care sunt la fel de eficiente pentru topirea grasimii de pe burta si tonifierea muschilor. Daca o sa respecti cu strictete aceste exercitii de slabit pentru picioare si abdomen cu siguranta ca in scurt tip vei avea corpul pe care ti-l doresti.

Surse: topfitnes.